Sunday 25 May 2014

اغنيه حزينه لبهاء سلطان 2014 "انا مش هاندم"

ابدع النجم بهاء سلطان في البومه الاخير واظهر كل معاني الاحساس بصوته الرائع 
حيث بين كل شئ طلبه المؤلف والملحن من اداء الصوت والاحساس .
من افضل اغاني الالبوم هذه الاغنيه التي بعنوان "انا مش هاندم"



انا مش هاندم 
 انا مش هاندم ع الايام ..... اللي انا قضيتها معاك
انا مش هاندم ع الاحلام ..... اللي انا ضيعتها وياك

وعيش حياتك من غيري وعيب عليا وهاتها فيا
لحد كده كتر خيري شبعت انا منك اذيه
سبتك ومرتاح لضميري ياريت ماتندمش عليا

مشكلتك انك معرفتش ... ياحبيبي قلبي انا ايه
مشكلتك انك عمرك .... ولامره انت حسيت بيه
وضاع الوقت خلاص ياحبيبي ولا ينفع نفكر فيه
وانا لو باقي في عمري انا يوم من غيرك راح افرح بيه

وعيش حياتك من غيري وعيب عليا وهاتها فيا
لحد كده كتر خيري شبعت انا منك اذيه
سبتك ومرتاح لضميري ياريت ماتندمش عليا

كلمات "نصر محروس".....الحان "محمد يحيي"....توزيع "اكرم عادل"




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home